Sängen

Nu har syss med resten åkt till Sweden rock och jag och John är ensamma hela veckan!
Nu ligger han och snarkar och jag tittar på scrubs medan jag bloggar.

Just det vi är även valpfria under veckan då han fick åka hem till mamma Kicki och till sina söta syskon. Exit fick stanna hemma och mysa, men han ska ju åka till min mamma på torsdag kväll för på fredag åker jag till Gbg.

Bröllop! På lördag ska jag springa runt i min vackra klänning och bära ringarna till snyggaste paret i Göteborg! Som gifter sig på lördag.

Nu ska jag titta på scrubs och fisa under täcket och lyfta upp det mot John ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet med Zess och Exit

Livet med Zess och Exit är blogg som handlar om Zess, alltså mig och Exit, min miniatyr bullterrier. Du kommer få läsa om hur Exit utvecklas växer och går på utställningar, men också hur mitt liv går utan honom. Till exempel kommer jag skriva om hur det går på min behandling för ADHD och mycket mer.

RSS 2.0