Måndag och regn

Sitter i vardagsrummet med Jane och Micke och kollar ut genom fönstret. Världen bara skriker höst och det gör min kropp också, jag tycker verkligen inte om hösten. Det gör inte hundarna heller, dom vill ju vara ute och röra på sig inte sitta inne. Vad kan man göra då? Även fast vi har täcken till dom så vill dom inte vara ute i detta hemska väder.

Till lite roligare saker då. I lördags var det kallas för Exit och det bjöds på tårta till hundarna och bullar till oss människor. Det blev ett litet men mysigt kallas. Exiten fick ett tuggben av Jane, pokerkex av Johanna, en liten boll och en aktivitet leksak av mig och husse, av lykke och Owe fick han grisöron, morötter, bajspåsar och lever godis. Det blev en väldigt lycklig kille!! Presentera är inte ens slut än han ska nämligen få en special beställd sele och en tröja också.

Så det var väl allt jag hade att säga idag tror jag.
Nu ska vi visst klä på oss och dela ut CVn med Jane så att man kan bli mänsklig även idag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet med Zess och Exit

Livet med Zess och Exit är blogg som handlar om Zess, alltså mig och Exit, min miniatyr bullterrier. Du kommer få läsa om hur Exit utvecklas växer och går på utställningar, men också hur mitt liv går utan honom. Till exempel kommer jag skriva om hur det går på min behandling för ADHD och mycket mer.

RSS 2.0