Fredag

Oj dagen försvann visst utan att vi gjorde något alls. Eller jo vi har spelat och spelat och spelat och spelat och spelat och... ja ni fattar. Jag och Jane har börjat spela Harry potter och de visesten tror ni vi har varvat det än?? Nepp vi båda har fastnat på den sista saken, döda voldemort. Det är ju ett spel för sju åringar!!! Jag har gett upp för tillfället och istället spelar jag skräck spelet lucius, mycket intressant så det ska jag återgå till nu.

kram och ha en bra fredagskväll!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet med Zess och Exit

Livet med Zess och Exit är blogg som handlar om Zess, alltså mig och Exit, min miniatyr bullterrier. Du kommer få läsa om hur Exit utvecklas växer och går på utställningar, men också hur mitt liv går utan honom. Till exempel kommer jag skriva om hur det går på min behandling för ADHD och mycket mer.

RSS 2.0