Ett tag sedan

Nu var det riktigt länge sedan jag skrev något men nu tänkte jag börja igen.
Exit har varit väldigt lös i magen det senaste så igår gick jag till min praktikplats, Yasmins hund och katt, för att få lite tips och jag fick med mig en burk stomax. Det fungerade jätte bra igår och hans avföring blev fast. Dock var det löst nu när vi tog vår morgon promenad. Förhoppningsvis blir det bättre under dagen.
Vi har även bokat tid för kastrering. Många kommer nog ifrågasätta detta beslut då min plan var att ställa ut och avla med Exit, jag och John har pratat om detta ett tag och eftersom Exit är kutrygg och inte tycker om utställningar är det bättre. Han blir stressad och okoncentrerad av alla tikar, vi hoppas att han ska kunna slappna av mer om vi kastrerar honom. Exit kommer ändå aldrig användas i avel, han är vår lilla älskade bäbis (sällskapshund).
Jag har skaffat en underbar praktikplats på Yasmins hund och katt, det är en liten lokal djuraffär med massa bra saker till ditt husdjur. Det är mest till hund och katt men det finns även till fisk fågel och gnagare. Dessutom är personalen helt underbar! Så om du någon gång har vägarna förbi tycker jag verkligen att du ska gå in!

Det var allt från mig kramar!!



Kommentarer
Irene Sjöberg

Så klar jag läser din blogg. Det har jag gjort hela tiden och nu när du äntligen börjar skriva igen så blir det mycket roligare.
Puss min kära dotter

2013-04-03 @ 19:53:03
URL: http://irenesmat.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet med Zess och Exit

Livet med Zess och Exit är blogg som handlar om Zess, alltså mig och Exit, min miniatyr bullterrier. Du kommer få läsa om hur Exit utvecklas växer och går på utställningar, men också hur mitt liv går utan honom. Till exempel kommer jag skriva om hur det går på min behandling för ADHD och mycket mer.

RSS 2.0