En bra lördag

Nu ligger vi i sängen John och jag, fantastiskt mysigt måste jag säga.

Idag var det en väldigt bra dag jag pratade med Lotten i nästan en timma, John jag och Jane var nere på marknaden med Johanna, vi har ätit hemma gjord pizza, köpt nya mediciner, jag och John gick även ner till åsunden och tog fina bilder på hundarna som senare ska hamna på väggarna i vår fina lägenhet och dessutom har vi druckit lite vin tillsammans med långeman och tallbarr. Tänk så bra man kan ha det vissa dagar! I morgon blir det att tvätta och så kanske vi får besök men vilka gästerna är tänker jag inte avslöja nu.
Nu ska jag mysa ner mig ordentligt i sängen bredvid världens bästa pojkvän.

God natt!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet med Zess och Exit

Livet med Zess och Exit är blogg som handlar om Zess, alltså mig och Exit, min miniatyr bullterrier. Du kommer få läsa om hur Exit utvecklas växer och går på utställningar, men också hur mitt liv går utan honom. Till exempel kommer jag skriva om hur det går på min behandling för ADHD och mycket mer.

RSS 2.0