Torsdag

Nu sitter jag på bussen till Borås och klockan är bara sju. Usch jag är verkligen ingen morgon människa och jag tycker inte om när det är mörkt. Kan vi inte få tillbaka sommaren?
Idag är det praktik, testa bolltäcke och Dbt på schemat. Först ska jag till praktiken mellan 8 och 12 sen ska jag vara på solhem klockan två för att ligga och vila under ett täcke med bollar i. Mysigt värre säger jag! Jag tog med en bok, vingklippt ängel, det var länge sedan jag läste den med jag ska försöka läsa den igen. Efter min vilo stund ska jag till min terapeft


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet med Zess och Exit

Livet med Zess och Exit är blogg som handlar om Zess, alltså mig och Exit, min miniatyr bullterrier. Du kommer få läsa om hur Exit utvecklas växer och går på utställningar, men också hur mitt liv går utan honom. Till exempel kommer jag skriva om hur det går på min behandling för ADHD och mycket mer.

RSS 2.0