Ett farväl

Kom precis hem från Ica och det känns lite jobbigt. Det är nämligen jessicas sista dag i Sverige som svensk kan man säga. Vi stod och pratade om gamla minnen i minst en halvtimma och vi hade säkert kunnat fortsätta i flera timmar men det var dags att sova. Vi tog farväl med en lång kram och stilla rinnande tårar. Det är inte lätt att säga farväl till en vän. Jag vet att vi kommer ses igen men det gör ändå så jävla ont.

Tack Jessica för att du är underbar och tack för alla minnen och allt vi gjort tillsammans!!

// En lite sorgsen tjej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet med Zess och Exit

Livet med Zess och Exit är blogg som handlar om Zess, alltså mig och Exit, min miniatyr bullterrier. Du kommer få läsa om hur Exit utvecklas växer och går på utställningar, men också hur mitt liv går utan honom. Till exempel kommer jag skriva om hur det går på min behandling för ADHD och mycket mer.

RSS 2.0