Onsdag fortsättning

Nu ligger jag äntligen i sängen!
Idag har jag fått mycket gjort, jag och John har handlat på Apoteket och Ica. Efter det skickade jag honom i säng och började städa resten av lägenheten! Det var en hel det att göra, vi har ju legat sjuka båda två så inget har blivit gjort på en hel vecka. Det som tog längst tid var nog att plocka ordning i köket och slänga allt skräp som låg och drällde.

Jag brukade hata att städa men nu mer blir jag oftast helt galen om jag inte kan städa minst en gång i veckan. Det är konstigt hur det kan förändras. På tala om förändras insåg jag medan jag dammsög att jag måste städa på ett visst sätt i en speciell ordning annars blir jag störd. Är det bara jag som är sån?
Efter en lång dag med städning var det dags att laga mat till mig och endast mig, John åt rester av ugnspannkakan. Jag bestämde mig för att göra couscous och asiatisk korvgryta all'a Zess och det blev riktigt lyckat! Jag mumsade i mig maten till ett avsnitt med Bones innan Exit ville ut. Efter solskens promenaden var klockan sju så jag la mig i soffan och tittade på mer Bones och slappade.

Exit har ju fått ta sin god natt promenad och jag vet inte hur hans mage är då han inte ville bajsa och det gör mig lite fundersam.

Imorgon ska jag till min underbara praktikplats och jag ser så fram emot det! Därför ska jag nu sluta skriva och slappna av en stund innan jag ska sova.

God natt!!!

Bild på middagen



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet med Zess och Exit

Livet med Zess och Exit är blogg som handlar om Zess, alltså mig och Exit, min miniatyr bullterrier. Du kommer få läsa om hur Exit utvecklas växer och går på utställningar, men också hur mitt liv går utan honom. Till exempel kommer jag skriva om hur det går på min behandling för ADHD och mycket mer.

RSS 2.0