Fredagsmys <3

Jag älskar Fredagsmys!!
Just nu sitter jag med bus katten zeus i knät och väntar på att John ska pilla klart med ett spel. När det är klart ska jag fortsätta trycka i mig godis men med en film att titta på samtidigt.
Så vad har hänt sen sist?
Jo jag och Jane har varit ute på långpromenad med hundarna, vi gick upp till lasselyckan här i Ulricehamn och gick en 5km runda. Rundan blev ju dock ganska mycket längre än så då vi gick vilse, så när vi väl kom hem hade vi gått 9km! Vi var trötta och Exit var helt slut! Jag måste säga att jag rekommenderar den rundan starkt! Det var tydligt utmärkt vart man skulle gå, förutom på ett ställe, det var fint blandad natur, både gran- och lövskog och ängar.

Vi ska snart gå den igen och då ska jag försöka fota lite också.

nu blir det film så kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet med Zess och Exit

Livet med Zess och Exit är blogg som handlar om Zess, alltså mig och Exit, min miniatyr bullterrier. Du kommer få läsa om hur Exit utvecklas växer och går på utställningar, men också hur mitt liv går utan honom. Till exempel kommer jag skriva om hur det går på min behandling för ADHD och mycket mer.

RSS 2.0