Torsdag

Då var det torsdag igen. Tiden går jävligt fort känns det som, det är väl skönt på sitt sätt men ändå. Idag åker jag in till Borås igen och idag är det terapi och testa bolltäcke som står på schemat. Tur är väl att båda sakerna är på solhem, annars hade det kunnat bli jobbigt.

Vad har mer hänt idag?? Jag har spenderat massa tid med Exit, gosat och lekt. Han känner sig nog lite bortglömd ibland men det är han verkligen inte!! Han somnade så gott i mitt knä när jag läste tidningen och drack kaffe (vuxen poäng till mig) på morgonen.
Exit har fått sin fina tröja av mamma nu också, han är så söt i den och den sitter jätte bra på honom. Ingen Exit kommer frysa i vinter med den och täcke på!! Tack igen mamma! Btw mamma kan du skicka mönstret så ska jag försöka sticka en till åt Exit eller åt mysa och Hugo?


Jag tänkte försöka lägga upp bild på tröjan senare.

Kram på er alla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Livet med Zess och Exit

Livet med Zess och Exit är blogg som handlar om Zess, alltså mig och Exit, min miniatyr bullterrier. Du kommer få läsa om hur Exit utvecklas växer och går på utställningar, men också hur mitt liv går utan honom. Till exempel kommer jag skriva om hur det går på min behandling för ADHD och mycket mer.

RSS 2.0